קישור לדף הפייסבוק העירוני              ""  

עיריית הרצליה קיבלה את תקן ISO לניהול איכות, התייעלות ושיפור השירות לתושב

עברה בהצלחה את המבדק השנתי של המכון 2015: 9001 ISO
6/05/2018
עיריית הרצליה קיבלה את תקן ISO לניהול איכות, התייעלות ושיפור השירות לתושב (הגדל)

 

עיריית הרצליה קיבלה אישור ממכון התקנים כי עברה בהצלחה את המבדק השנתי של המכון 2015: 9001 ISO. צוות הסוקרים של מכון התקנים ציין לשבח את העבודה המקצועית והאיכותית, יוצאת הדופן, המתבצעת בעירייה.

 

 

קישום לדיוור ישיר

הצטרפות לפייסבוק העירוני

הירשמו
לדיוור הישיר

   

הצטרפו
לפייסבוק העירוני

 

 

תקן ISO 9001 הינו תקן בינ"ל לניהול איכות ולעמידה בנהלים ובמדדי איכות ושיפור של תהליכי העבודה. עיריית הרצליה מחזיקה כבר 16 שנים בתקן לניהול איכות, זאת משנת 2002, כאשר מדי שנה מתקיימים בה מבדקי מעקב של מכון התקנים. במקביל, צוות מאמתים פנימיים, מקרב עובדי העירייה, מבצע מבדקים במינהלים ובאגפי העירייה השונים כחלק מהיערכות העירייה לקראת מבדק המעקב השנתי של מכון התקנים.

 

התקן מתבסס על מספר עקרונות, בהם: התמקדות בלקוח, מנהיגות העסקת עובדים, גישה תהליכית, שיפור קבלת החלטות מבוססות ראיות וניהול יחסי גומלין. השנה נערך המבדק לפי תקן 2015: 9001 ISO המתמקד בנושאים נוספים, כגון חשיבה אודות סיכונים, ניהול ידע ומיפוי בעלי ענין /בעלי זיקה.

 

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא בירך על תו התקן ואמר כי "עיריית הרצליה שמה לה למטרה לייעל ולשפר את הליכי העבודה והנהלים לטובת שיפור השירות לתושב, כאשר כולם בעירייה, מנהלים ועובדים, לוקחים חלק פעיל בתהליך ותורמים להצלחתו". עוד ציין בן עזרא "אני מודה לכל אחת ואחד מעובדי עיריית הרצליה על תרומתם לעבודת העירייה המקצועית והאיכותית".

 


 

בתמונה: תעודת התקן ממכון התקנים לעיריית הרצליה.

 

  

""

  

עבור לתוכן העמוד
 הנהלת העירייה - רח' בן גוריון 22, הרצליה 4678525