קישור לדף הפייסבוק העירוני          תחבורה - ישייר בעיר - לחצו לפרטים מלאים

 

 

עיריית הרצליה מצהירה: כללי שירות לבעלי מוגבלות

העירייה ניסחה עשרה כללים לשירות רגיש ונגיש
לטובת העובדים במשרדים המעניקים שירות לציבור
30/07/2013
עיריית הרצליה מצהירה: כללי שירות לבעלי מוגבלות (הגדל)


עובדי עיריית הרצליה מפגינים כל השנה שירות קשוב לבעלי מוגבלות, אך בעירייה לא מסתפקים בכך ומבקשים לשפר ולחדד את המודעות של העובדים לקשיים ולצרכים המיוחדים של מי שיושבים על כיסא גלגלים, הולכים עם כלב נחייה, או מתקשים לשמוע. 
 


הירשמו
לדיוור הישיר

  

הצטרפו
לפייסבוק העירוני


 

אי לכך ניסחה קרן טלקר, רכזת נגישות עירונית, עשרה כללים לשירות רגיש וקשוב, ובימים אלה תולים אותם ביחידות ובמשרדים השונים אשר נמצאים במגע עם תושבים, ובהם גם בעלי מוגבלות.

ראש עיריית הרצליה, יהונתן יסעור: "ניסחנו כללים אשר נועדו להגביר את הרגישות לקשיים השונים של בעלי מוגבלות, בהתאם למגבלה שלהם, מצד נותני השירות, אך גם מצד שאר התושבים שממתינים לידם בתור. אני משוכנע שאדם שקורא את הכללים הללו יגלה יותר הבנה וסובלנות".


 

מצ"ב תמונה של כללי השירות עבור בעלי מוגבלות

עבור לתוכן העמוד
 כתובת הנהלת העירייה - רח' הנדיב 2, ת.ד 1, הרצליה 46100