פיקוח ואכיפה
מחלקת הפיקוח העירוני אמונה על אכיפת הסדר הציבורי, בהתאם לחוקי עזר עירוניים וחוקי המדינה. האכיפה נועדה לשמור על איכות החיים של תושבי העיר ולמענם ובדגש על: השלכת פסולת מכול סוג (בנייה, פרטי, גזם), הפעלת מפוחים, חופי רחצה, עישון במקומות ציבוריים, צואת כלבים ועוד. ביחד נצליח לשמור על עיר שכיף ונעים לחיות בה!
פעילות המחלקה:
- מניעת מפגעים וביעורם - ביקורת בחצרות ובמגרשים נטושים ומוזנחים.
- טיפול ברכבים שהושארו בקשום הרבים ובגרוטאות רכב בהתאם לחוק שמירת הניקיון התשמ"ד/1984.
- אכיפת רוכלות ללא אישור והחרמת סחורה.
- אכיפת תקנות עישון.
- אכיפת החוק כנגד בעלי כלבים - הטלת צואה ואי איסופה על ידי בעלים.
- הפיקוח מפעיל סיירת ויחידות מיוחדות להשלטת הסדר בשווקים ובאתרים שונים, לפי הצורך.
- אכיפת חוקי החניה.
- הצבת מכולות
שימו ♥
* המחלקה אינה מטפלת בנושא דוחות חניה. לברורים בנושא לפנות למח' מעקב ובקרה בטלפון 09-9509223.
* בירורים בנושא דוחות פיקוח שעברו לעו"ד פרנקל - נא להתקשר לטלפון: 07-77741271
מענה טלפוני:
יום ראשון: בין השעות 9:00 עד 12:00 | יום שני: אין מענה טלפוני
ימים שלישי עד חמישי: בין השעות 13:00 עד 15:00
מס' טלפון: 09-9719473 / 09-9541021 | מס' פקס: 09-9597781
מייל: [email protected]
לביצוע פעולות ותשלומי דוחות פיקוח, באמצעות האינטרנט
לחצו כאן
קבלת קהל:
קבלת קהל בנושא דוחות פיקוח בתיאום בלבד בטלפון:
09-9719473 | 09-9541021
במייל: [email protected]
בפקס: 09-9597781
כתובת: יוסף נבו 6, הרצליה.
הצבת מכולות:
אנא מלאו את הטופס הבא:
טופס בקשה להצבת מכולות
* אין להציב מכולה לפני קבלת האישור
* יש לפעול בהתאם ההנחיות בהיתר בהצבת המכולה
* אין אישור להשאיר מכולה בסופ"ש, ערב חג וחג. יש לפנות את המכולה עד השעה 14:00.
* לשאלות נוספות ניתן לפנות במייל:
[email protected]
ערעור על דוח פיקוח עירוני / מנהלי:
אם ברצונך להגיש בקשה לביטול הודעת תשלום הקנס (הדו"ח) מהעילות הקבועות בחוק, הנך רשאי להגיש בקשה בכתב תוך 30 יום מיום קבלת הודעת התשלום.
עליך לפנות באמצעות אחת הדרכים הבאות:
- הפורטל לשירותים מקוונים של עיריית הרצליה.
- במכתב, לכתובת: מחלקת מעקב ובקרת דוחות, רחוב השרון 29, הרצליה.
- פקס' שמספרו 09-9597705.
- מייל, לכתובת: [email protected]
ניתן לצפות בסטטוס טיפול בבקשה לביטול דו"ח | לנוחיותך, מצורף טופס בקשה לביטול דו"ח
ניתן לשלם באמצעים הבאים:
- תשלום מקוון - לחצו כאן
- תשלום באמצעות מענה טלפוני ממוחשב, במספר טלפון: 077-9998825 (עבור דוחות שטרם עברו לגבייה מנהלית)
בכל הבנקים ובסניפי הדואר
בקשה להישפט:
תושב שערעורו נדחה, רשאי להגיש בקשה להישפט. יש למלא את הספח (המצ"ב בדו"ח המקורי) תוך 30 ימים מיום קבלת תשובתו של התובע העירוני ולפנות באמצעות אחת מהדרכים הבאות:
- במכתב, לכתובת: מחלקת מעקב ובקרת דוחות, רחוב השרון 29, הרצליה.
- פקס' שמספרו 09-9597705.
- מייל, לכתובת: [email protected]
הודעה על מועד הזימון לדיון בבית משפט השלום בהרצליה, תשלח ע"י בית המשפט.
טל' לבירורים בבית המשפט: 09-9557986.
גבייה מנהלית:
דו"חות פיקוח אשר אינם משולמים עד למועד הנקוב בהודעה/התראה לתשלום הקנס, מועברים להליכי אכיפה באמצעות משרד עו"ד חיצוני. הגבייה נעשית בהתאם להוראות פקודת המיסים (גבייה), המתירה לנקוט בין היתר בעיקולי מטלטלין ועיקולים נוספים. כמו-כן, עפ"י פקודת המיסים (גבייה), הוצאות הגבייה יחולו על החייבים.