תמונה דקורטיבית


גַּמְבָּהגינה: חגיגה טעימה אחר הצהריים 

תגידו, מה הסיפור שלכם?

אחרי הגן אתם מגיעים לגינה, הילדים/ות מבקשים/ות חטיף, ובמקום לרוץ ולשחק, כולם יושבים/ות ואוכלים/ות מתוקים.  או אחרי הגן אתם מגיעים לגינת המשחקים, אבל מנצלים/ות את הגינה לפעילות גופנית וליציאה ממצב ישיבה, שותים הרבה מים ואוכלים בריא כשחוזרים הביתה.


שעות המשחק והפעילות בגינה יכולות להצטבר ללא מעט שעות שבועיות חשובות המקדמות את הבריאות. בנוסף לבריאות הגוף לפעילות האנרגטית בגינה, ולמשחק עם החברים יש השפעה משמעותית על בריאות הנפש. התלהבות, הנאה והתרגשות.

מה עושים? הערכות מוקדמת!

שומרים על הרגלים, סדר וארגון. מעניקים ביטחון תזונתי, ככל שהאוכל יהיה נגיש יותר ומזמין (נראה יפה, צבעוני, אסתטי) יש סיכוי גדול יותר שנאכל אותו. 
אוכלים ביחד עם הילדים, אנחנו אוכלים קודם כל עם העיניים, וגם אם הבטן מדברת.... ילד רעב זו הזדמנות מצויינת להציע אוכל מזין יותר

אז חכו רגע עם החטיף, החליפו אותו ב: פירות או ירקות חתוכים, מוצרי חלב ללא תוספת סוכר, כריך עם ממרח לא מתוק .
זו דרך מצויינת להתחיל. וכמובן לא לשכוח את המים.

ומה אם הילד מבקש חטיף בכל זאת?
מכירים את המשפט: "זה מה יש?" תתפלאו כמה הילדים מתרגלים לשינויים.

אתם ההורים – שמים את הגבול ואחראיים מה להציע לילד שלכם לאכול , הילד והילדה שלכם – בוחרים מה וכמה לאכול מהמגוון.

רוצים לדעת עוד על מזונות שבונים את הגוף?
כמה ומה מומלץ לאכול מכל מגוון המזון?
לחצו כאן >