תמונה דקורטיבית - עבודה


גַּמְבָּהעבודה 

אכילת מזון לא בריא במרוצת יום העבודה יחד עם היעדר פעילות גופנית וישיבה ממושכת, מהוות שילוב מאד לא בריא ואף קטלני לטווח הרחוק. מה עושים??
 
  • מים ושתיה נוספת ללא תוספת סוכר; סודה, תה, קפה וחלב. מומלץ גם להוסיף צמחים כמו נענע/לואיזה שיעשירו את המים בריח וטעם.
  • ירקות ופירות - מכל הסוגים והמינים. שלמים או חתוכים לסלט - מה שאוהבים. אפשר לרכוש גם ירקות בגודל זעיר - "מיני".
  • כריכים מלחמים מחיטה מלאה עם גבינות המכילות עד %5 שומן, טונה ללא שמן, אבוקדו, טחינה, חומוס וכו' , קרקרים וצנימים מדגנים מלאים, פריכיות אורז  (הסימון הירוק!).
  • יוגורט ללא תוספת סוכר (מומלץ עם הסמל הירוק).
  • אגוזים/ גרעינים לא קלויים וללא תוספת מלח.
  • מיני מאפה כגון פשטידת ירקות, פשטידות במנות אישיות וללא גבינות שמנות.

ממה להימנע?

  • שתיה ממותקת
  • חטיפים וממתקים
  • עוגות, עוגיות, מאפים ומוצרים עתירי שומן כגון בורקס, קוראסון
  • פיצוחים, אגוזים קלויים, מצופים ומתוקים בתוספת מלח

מומלץ שהכיבוד שיוגש בישיבות, כנסים ימי עיון וכד' המאורגנים על ידי מקום העבודה בשטחו וכן במסגרת השי הניתן לעובדים (במידה והוא כולל מוצרי מזון)  יהיה בהתאם להמלצות התזונתיות הלאומיות החדשות של ישראל – קשת המזון לתזונה בריאה. 

קשת המזון החדשה מבטאת בצורה וויזואלית את ההמלצות התזונתיות הלאומיות כך שיהיה קל ומוחשי להרכיב תפריט בריא ומזין, מקיים, חברתי ובעלויות המתאימות לכל מקום עבודה. 

.זכרו, כאשר אנו מציעים תזונה בריאה במקום העבודה נוצרת סביבה התומכת באכילה בריאה. "כיבוד בריא" מסייע לעובדים לשמור על בריאותם ולקדם בכך את המטרות והיעדים של שירות המדינה