ריכוז הפניות של אגפי החינוך, התנו"ס (תרבות, נוער וספורט) והרווחה על כל יחידותיהם ושלוחותיהם בנושאי: בטיחות, תחזוקה, חשמל, נגרות, כבישים, רכש, לוגיסטיקה (הובלות אירועים), הצללות, גידור, כיבוי – אש, מערכות מתח נמוך (מערכות כריזה).
בקרה ומעקב אחר פניות היחידות (גני ילדים, בתי ספר, מועדוניות וכו') בכדי לתת מענה מיטבי מהיר ומקצועי.
מענה בעיקר בנושאי תחזוקת שבר ופניות דחופות.
פניות יהיו טלפוניות בהם המוקדן/נית יבצע תחקור ראשוני למהות התקלה, יפנה את הפנייה לגורם הרלוונטי ויוודא ביצוע וסגירת הפנייה.